INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT

Välkommen till mig och min blogg inspiration i vitt. Här är det mycket vitt, mest nött, lite nytt,Franskt,Danskt och lantligt.
Welcome to me and my blog of inspiration in white. Here it is very white, very old,some new, French, Danish and rustic romance, a little tough and industrially

tisdag 15 juli 2008

Loppis och lyktor

Hej alla sköna, njuter av att vara på Öland i dag har vädret varit kanon legat på den vackra stranden och solat och badat i det ganska kalla vattnet faktiskt hela dagen.Är rejält bränd speciellt på näsan.Lite after beach blev det oxå.
Fortsätter som sagt var att göra några inlägg(har ju den bärbara med)....
dessa söta salt och pepparkar med liten bricka köpte jag sist jag var på loppis de kostade 65:-
Det gamla fatet på fot blev jag väldigt förtjust i köpt det oxå på loppis.
De tre små kronorna i keramik har jag köpt på noll54 i Karlstad......

dessa tre lyktor är fina att tända på kvällen de står på tre gamla fat på fot.

Eftersom jag är på semester så kan jag inte kommentera men är glad för alla som tittar in till mig och kommenterar.

Ha det så skönt nu i semestertider och kram till alla/Ingela.

15 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Vilken tur ni har med vädret. Jätte fina saker du köpt. Fortsätt att ha det bra på semestern.

Kram Ullis

idémakeriet sa...

Roligt att du ändå vill visa oss det fina du köpte och berättar hur du har det.
Man blir rätt så beroende eller hur?
Ha det så bra på resten av semestern.
Kram Gerda

lottens vita och gröna sa...

oh hoppas att du får en ljuvlig semsester och massor av härligt tripande i ursöta träskor! oh vad jag saknat att komma in här, känt mig helt bortblåst med datorkrångel men det verkar krångla vidare...så jag ville bara säga hej och då...vi hörs och ses snart, älskar din blogg ingela, den är så härligt inspirerande och du verkar vara en så härlig människa som jag verkligen skulle vilja möta!håller vädertummen för er! varmkram lotten

Hagbacken sa...

Hej Ingela! Åh vad härligt ni verkar ha det..och vilka fina fynd du visar!

Ha en fortsatt trevlig sem!

Kram Linda

Helena sa...

Vad mysigt med Öland och Böda....
Ha en fortsatt trevlig semester!!!
/ Helena

Änglahem sa...

Vad skönt med semester!!
Vi har förvisso också semester men vi är ju hemma...och då ser man ju alla måsten som måste åtgärdas, måste och måste....men du förstår vad jag menar?!!

Vilka underbara ljuslyktor! Både kronorna och de tre "kloten"!

Tillbaks nu efter mina 5 veckors ofrivilliga semester från bloggen! Det är så skönt att få ha kommit igång igen!

Ha det så skönt på semestern!

Kramar, Ulrika

Lilla huset på prärien sa...

Vilket fynd med salt- och pepparkaret! 65 kr... själv är jag i Dalarna på semester men här är allt dyrt som pocker tycker jag. Det är väl alla semesterfirare som trissar upp priserna ;)

Kram Jenny

Vitt Hemma sa...

Gillade salt ocg eppar karen, ur söta!!
Å så spännande med reportaget!!!

Kram sofi

Millas hem sa...

Ja det låter härligt!
Fina sakerna är!
Kram Camilla

Färjtorp sa...

Låter som att ni har det väldigt bra där på stranden!!
Jättefina saker.

Kram Johanna

Annika sa...

Tänkte väl att du inte skulle klara dig utan oss..:) HiHi... Snygga lyktor... Lyser nog vackert om kvällen där nere på Öland... Ha det nu så gôtt o hoppas vädret håller i sig... Kram Annika

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Ååå så fina saker du inhandlat.Lyktorna är wow.

nu önskar jag dig å dina kära en underbar helg...en regnfri sådan.
Kram nilla

My home is my Castle sa...

Heisann.

Kom over din nydelige blogg og har kost meg masse :) Kommer snart igjen.

Sommerhilsen

Unknown sa...

Hejsan Vännen!
Skönt att höra att ni har tur med vädret! Så fint det blev med kronorna!!
Ha det nu riktigt gott!!
Kram Petra

Henrikohelen sa...

Vad härligt du verkar ha! Fina grejer!
Kram
Helen