INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT

Välkommen till mig och min blogg inspiration i vitt. Här är det mycket vitt, mest nött, lite nytt,Franskt,Danskt och lantligt.
Welcome to me and my blog of inspiration in white. Here it is very white, very old,some new, French, Danish and rustic romance, a little tough and industrially

måndag 30 juni 2014

Lev Vackert hälsar er välkomna

Hej, det är mycket att göra hela sommaren så det blir inte så många blogginlägg här. De som vill följer mig och Lev Vackertbutiken på Fb.
Vi har enormt mycket turister och vi är flera som jobbar i butiken så här års. Det går åt mängder med hembakat och massor av hemlagad mat. Idag har jag bla gjort 50 st pajer och det har bakats fler olika sorters kakor.....

.......vill ni göra en utflykt i sommar till min butik så är ni hjärtligt välkomna. Jag blandar gammalt o nytt. Det finns kläder från Danska Cream och JDL.Massor av inredning, blommor,badrumsartiklar,textil,leksaker mm.
En härlig uteservering att sitta ner en stund.Kram/Ingela.

6 kommentarer:

Nyanser av vitt sa...

Jag hoppas att jag någon gång har vägarna förbi....
Kram Agneta

Janne sa...

Hvor holder du til. Kunne godt tenkt meg og komme innom en vakker dag. Skjønner godt det er mye å gjøre nå på sommeren. Er imponert 50 paier på en dag.

Takk for at du deler så flotte bilder med deg!

Ha en flott sommer!

kramar marika sa...

Åh vad gott. Pajerna är supergoda och fikat likaså. Och så mår man gott hela dagen efter ett besök i din butik.

Elisabeth sa...

härlig och inspirerande blogg du har, synd att jag missade din butik när vi var på väg hem härom dagen..

en annan gång kanske..

Anns Gröna sa...

Förstår att du har mycket att göra - så många besökare ni hade i butiken de båda gånger då vi var där under vår semestertid i Kristinehamn.
Tack för all inspiration och upplevelse du delar med dig av både i butiken och här på bloggen!
Efter besöken måste jag ju bara läsa boken en gång till!
Kram
Ann

Hanna sa...

ser gott ut