INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT

Välkommen till mig och min blogg inspiration i vitt. Här är det mycket vitt, mest nött, lite nytt,Franskt,Danskt och lantligt.
Welcome to me and my blog of inspiration in white. Here it is very white, very old,some new, French, Danish and rustic romance, a little tough and industrially

tisdag 5 november 2013

Butiker & blomsterhandlare se hit...

Här har det producerats många timmar. Allt detta är redan beställt till butiker men jag kan nu släppa på beställningsstoppet och kan nu ta emot några beställningar igen.....

......har du butik och vill sälja strutar både stora och små fyllda med mjuk god chokladkola med mörk choklad runt om. Allt är i egen design och förut sålda endast i min egen butik Lev Vackert.....

 .....så här kan korten/tavlorna se ut. De är gjorda i flera lager av bla handgjort papper,viktorianska bilder utklippta i hårdpapp, dekorerade med glitter, spetsband mm.

...hör av dig så fort du kan så att du kan ha dessa lantliga godisförpackningar i din butik/blomsteraffär till vitromantik@gmail.com så kan jag skicka bilder och info om priser mm.
Kram/Ingela.

5 kommentarer:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Oj oj vad du har varit flitig, så mycket fint du har gjort!

Kram,
Regina

Hanna sa...

fint

Unknown sa...

This looks very nice!
Have a nice evening!
Nicole

Anonym sa...

LOVE IT:)
Nydelig:)
Ønsker deg en herlig helg
Klem Merete

Catharina sa...

Vi är intresserade av dina fina påsar och kort :)
Vad finns det till våren? Priser?
//Cattis
Lilla Rummet
lilla-rummet@hotmail.com