INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT

Välkommen till mig och min blogg inspiration i vitt. Här är det mycket vitt, mest nött, lite nytt,Franskt,Danskt och lantligt.
Welcome to me and my blog of inspiration in white. Here it is very white, very old,some new, French, Danish and rustic romance, a little tough and industrially

lördag 17 augusti 2013

Stressen på Formex

Hela Torsdagen från tidig morgon till sen kväll var jag och min bästa vän på Formex. åååå herre guuu säger jag bara. Jag är spyfärdig och upprymd på samma gång. Alla beställningar som ska göras är mycket tidskrävande men också roligt.Det är svårt att hinna med allt på en dag och stressen kryper på en ganska snart då jag inser att jag aldrig kommer att hinna allt jag ska. Hur som helst är julens pynt beställt och massor av andra saker förståss. Hittade lite nya leverantörer och väntar spänt på det..........
Hann inte fota så mycket men tog några bilder i all hast.

 .....Chic Antiques monter är alltid mycket inspirerande, massor av fint. Denna byrå/skänk var jätte fin......

......klädhörnan i samma monter, snyggt.....

 ......Västergårdens monter är bland det mest inspirerande man kan tänka sig........

......här hängde enorma mosskronor ner över de vackert dukade borden.
Nästa gång vi åker på mässan stannar vi fler dagar för att inte stressa ihäl sig. Kram på er/Ingela.

5 kommentarer:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Synd att behöva stressa, men jag är säker på att du "plockar russinen ur kakan".

Kram,
Regina

Källeboda lantliv sa...

WOW! Vilken upplevelse av fina saker ..
där skulle man varit ..fast jag hade nog också stressat mig fördärvad ..hi.hi.
vilken underbar skänk !
hoppas du gjorde många fynd ..
kram jeanette

Anonym sa...

Wow... Her var det mye flott og tenker at du plukket ut masse flott selv om du ble litt stresset:)
Ha en herlig kveld
Klem Merete

mitt hjärtas fröjd å glädje sa...

hejsan. Jag håller med dig!! jag åkte ifrån mässan med värsta migränanfallet och illamående. Man ska tänka på att beställa så man har lite nu och så till jul. Så nu i efterhand har jag suttit och kollat på nätet och beställt lite till..man blir ju helvimsig;)
Kram Jennie

Anonym sa...

Byrån med texten på var ju urläcker! Nej, det här blir dyrt känner jag. Jag får genast sluta titta på dina bilder!