INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT

Välkommen till mig och min blogg inspiration i vitt. Här är det mycket vitt, mest nött, lite nytt,Franskt,Danskt och lantligt.
Welcome to me and my blog of inspiration in white. Here it is very white, very old,some new, French, Danish and rustic romance, a little tough and industrially

fredag 1 juni 2012

Rosa Glass och rosa rosor...

Jag tänker på bugg tuggumi när jag ser de här färgerna, jag älskade rosa bugg när jag var yngre och älskade att blåsa bubblor, stooora bubblor som sprack i ansiktet och förstörde både hår och kläder hihi.Den rosa färgen försvann sedan i många många år och jag kunde inte tänka mig ens en liten prick som var rosa. Nu gillar jag rosa igen men bara lite fast mer än en prick förståss.........

 ........jag fick så goda och fint roliga "glassar" av min ena flicka i morsdags present.........

 ..............jag har nästan ätit upp alla men hann att fota lite bilder på dom..........

............jag blandade upp med en vacker rosslinga som jag köpt i London, dova rosa och gröna färger är fint ihop.
Ha nu en härlig helg och glöm inte vår stora Hantverksmarknad/loppis på Söndag den 3/6 kl 11.00-16.00 utanför Lev Vackerthuset i Kristinehamn.
Kram/Ingela.

11 kommentarer:

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej Ingela !

Ser helr Ljuvligt ut ! ;)
En fin present och så fina bilder...
Ha nu en mysig helg ! :)
Kramar Sirpa

Bonjade sa...

Delicious sweet ;)

Fine weekend

dianasdrömmar sa...

Vad gulligt av dottern :) och vilka ljuvliga bilder kram Diana

LissasVita sa...

De var ju lite kuliga!! Kramen Lisbeth

Rose Garden Malevik sa...

Hej Duktiga Ingela
hehe,,,,,,Me like :)
å missa nu inte........

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

de e kul att vara med :)
VÄLKOMMEN
Håkan

Rachel Noelle Pallas sa...

so pretty!! xo

Vita små hjärtan sa...

Hej Goa Ingela!
Vad härliga bilder, så läckert det såg ut!!!!!
Ha en fin helg. Önska att jag kunde komma men jag ska jobba :(
Kram Agnetha

www.InWhite4You.se sa...

Underbart med rosa i dessa sommartider. Det liksom lyfter upp den vita färgen i inredningen.
Ses i morgon. Hoppas fint väder.
Kram Lena

Ett Vitare Hem sa...

De där glassarna är helt underbara!!!
Ha en riktigt fin lördag!
Kram/Lena

Anonym sa...

Guten Morgen Ingela,

einen tollen Blog hast Du!
Danke für die tollen Bilder!

Liebe Grüße

von Danny

Madebyelle sa...

Så söta glassar! Vilken underbar balkong du har! Underbar blogg överhuvudtaget :) Tack för massor av inspiration!

Kram Elle