INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT

Välkommen till mig och min blogg inspiration i vitt. Här är det mycket vitt, mest nött, lite nytt,Franskt,Danskt och lantligt.
Welcome to me and my blog of inspiration in white. Here it is very white, very old,some new, French, Danish and rustic romance, a little tough and industrially

måndag 26 december 2011

Lugn och Ro på en bricka

Hej på er alla, här har julen strilat förbi i en skön och lugn takt. Det har varit fint att vara tllsammans med hela familjen, umgås prata och bara ha det härligt. Det känns som att jag fått lite andrum och vila från alla hektiska dagar i butiken Lev Vackert jag har återhämtat mig en del i alla fall. Min stora tjej bor i Norge annars och hon har haft sin pojkvän från England med sig hit, min bror har en nyfödd flicka och min pappa har en ny kvinna så det blir nya familjemedlemmar hela tiden och det är sååå roligt.
Visar lite stämmningsbilder från hallen...........

 ......är mycket förtjust i gamla silverbrickor och ljus, pärlor och glitter. Mer behövs inte för min del just här....

....att tända mycket ljus när mörktet kommer sprider lugn och harmoni.
Jag vill ge alla en stor god jul kram och jag är så tacksam och glad att ni skriver och tittar in till mig trots att jag aldrig hinner att skriva till er. Puss/Ingela.
Ps i morgon öppnar butiken igen öppet från kl 10- 18 fram till nyårsafton.

29 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Jättevackert!!! God fortsättning...kram Johanna

Anki sa...

Så fint som bara du gör...underbart!
Ha det nu så gott!

Kram kram!

Petra sa...

Beautiful picture`s!

Greets from Petra

Mamma C sa...

En riktig god fortsättning till dig.
Kram Mamma C

Ullis/Leva på landet sa...

Låter som en skön och mysig jul. Hoppas att du får vila upp dig lite också...
Önskar dig en god fortsättning!
Kram Ullis

Körsbärshöjden sa...

Önskar dig en fin avslutning på Julen och ett riktig Gott Nytt År
kram Eva

Tinas bo sa...

Härligt smyckad bricka!!

God fortsättning
Kramis Tina

Ewa`s Galleri sa...

Jättefina bilder
Härligt med nya vänner och bekanta hela tiden
Ha en riktigt skön fortsättning

Vida sa...

så fina bilder.håller med dej om att det är lugn och ro i dem..

njut och vila på vännen

Vidaflanellraggsockkram

Bonjade sa...

So romantic!
Fine christmas evening

annika sa...

Mycket stämningsfullt. Kul med nya familjemedlemmar. Skönt att du fick några dagars vila.

Var rädd om dig fina Ingela

Kram
annika

Anna sa...

Läser just er underbara bok Lev vackert som jag gav mig själv i julklapp ;-) helt underbar är den!
Må gott!
Kram Anna

Marita sa...

Så vackert! Vad är det man brukar säga..."less is more!" Enkelt och vackert!
kram, Marita

Jacqueline @ HOME sa...

Dear Ingela,
What beautiful photographs......and, such wonderful inspiration.
Many thanks for all of your support and lovely comments this year. Sorry that I've missed some of your posts lately....I have been rather busy lately.
Wishing you and your family a happy, healthy and peaceful New Year. Wih much love, Jackie. XXXX

gamla skolan sa...

Så vackert !
Önskar dig en god fortsättning .
Kramar // Susanne ♥

Boxwood Cottage sa...

Love the silver & white sparkly setting dear Ingela!
Sending you warmest wishes for a wonderful creative new year 2012
from Boxwood Cottage in Germany
Carola x

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

så söta värmeljus..
kram

n o r d i n g å r d e n sa...

Hallå Ingela, åh så vackert och stämningsfullt! Snygga stjärnvärmeljus och juldukningen var fantastiskt vacker!!!! Ha en bra sista vecka på det gamla året Ingela och fortsatt lycka till med er butik för det nya året!!!

Julhälsningar från Nordingården

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jättevackert med brickan och ljusen, du har bra öga för det vackra. Hör att ni haft en bra jul, men som sonen sa, det skulle vara förbjudet och ha jul på en helg. Lite jobbigt och jobba redan idag. Skickar en stor julkram till dig.
AnnaMaria

Rummet för välbefinnande sa...

Tack snälla du! Blev så glad när jag läste dina rader.....

Ja, det har varit lite mer än fullt upp ett tag så jag har inte hunnit med allt som jag ibland önskat, men så är det i perioder i livet. Vet ju att du har fullt upp själv.

Skönt att du fått landa lite under julen och umgås med nära och kära. Det har jag också och det var så gott. Nu ska jag kika vidare hos dig här för det var så längesedan sist.

Passar på att önska dig ett riktigt gott nytt år ifall jag inte hinner in tillbaka.

Många kramar Mia

Siren sa...

Så nydelige bilder hos deg, som alltid! Jeg håper du har det bra og nyter herlige romjulsdager. Her er det full snøstorm, og ordentlig julestemning ute.
Klem i fra meg, Siren :)

Solveig sa...

Vakker julestemning her hos deg, Ingela! Er sikker på det var godt med noen juledager fri nå - det er nok mye å henge fingeren i med egen bedrift;o)
Fortsatt god jul til deg og dine.
Klem fra Solveig

Zinkhjärtat ♥ sa...

Kul att du tittar in hos mig! En stor Julkram tillbaka till dig (eller en Nyårskram kanske:))
Du har fixat till en jättevacker ljusbricka!
Stor Kram Annelie ♥

LantlivsAnette sa...

Tack för den fina kommentaren inne hos mig, det värmde gott ska du veta, jag är ofta inne hos dig o kikar..är så himla imponerad över eran resa..bok..butik..jaa sååå himla roligt !!
Hoppas att du får pusta ut lite, jag vet ju hur bråda dagar det är i juletider...men jobbar man i egen butik, åt sig själv så blir det liksom på ett annat sätt, nu när jag jobbar i butik, anställd, så är det på ett annat sätt..roligt, men, jaa du vet nog hur jag menar..
Kraaam Anette

idémakeriet sa...

Härligt med lite ledighet det behövdes nog.
Kan tänka mig att ni har haft mycket att göra i er fina butik.
Härlig stilleben du gjorde där på fatet.
Varmaste kram till dig.
Gerda

Viola sa...

Visst är det skönt med ledighet och få ha sina när omkring sig igen, har själv börjat jobba igen och många var köpsugna idag, ha det gott, kram

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Hoppas du haft en fin Julhelg och så härligt att få vara lite ledig och bara umgås. Det behöver man...
Kram
Marie

Arja sa...

Halloj!
Super mysig bricka ... själv köpte jag rosa pärlor. Och nu vet jag vad jag skall ha dem till ;O)Tack, för fina & inspirernade bilder igen. Önskar dig & de dina ett riktigt Gott Nytt År kram kram Arja ♥

rosenälvorna sa...

Gott nytt år till dig och tack för alla vackra bilder från hem och butik! Kram Christina