INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT

Välkommen till mig och min blogg inspiration i vitt. Här är det mycket vitt, mest nött, lite nytt,Franskt,Danskt och lantligt.
Welcome to me and my blog of inspiration in white. Here it is very white, very old,some new, French, Danish and rustic romance, a little tough and industrially

måndag 12 januari 2009

Tack för den otroliga responsen!

Hejsan På Er!

Ja… datakrånglet här hemma har inga större framsteg, det vill säga en ny dator är ett måste. Mindre skoj kan man ju ha för de pengarna men vad skulle jag göra utan alla er underbara bloggare och er inspiration! Så sagt som gjort, nästa vecka om allt sker som det ska, så kommer jag förhoppningsvis kunna sitta hemma och kanske hinna med att svara på era kommentarer. Ni ska veta att jag läser dem och blir så glad och varm över era ord om vår bok! Men mycket mer än att kika in lite snabbt hinner man inte på en lånad dator…
Många av er undrar hur och vart boken kommer att finnas till försäljning. Något precis svar kan jag inte ge er mer än att håll utkik bland butiker och på olika webbutiker. Självklart kommer jag också att skriva här på min blogg hur, var och när ni läsare och andra butiker kommer att kunna få tag på boken i god tid före augusti då boken beräknas komma ut i handel! Åh, så skoj det ska bli! Ha det nu riktigt gott och hoppas att ni kan ha tålamod med mitt lila haveri här hemma… Nu måste vi se till att jobba vidare med boken, vi ska precis till att starta arbetet med vårt kökskapitel (Jösses, det känns som om jag sitter på en stor skatt när jag tittar på alla de vackra bilder vi har till det kapitlet…hihi. Måste ju "retas" lite också…) Kram Ingela

39 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan Vännen! Glömde ju säga nu när vid talades vid att jag gjorde klart det sista i morde och ska posta det i morgon till Daniel (försökte också ringa honom men acjk nej inget svar..) Kram Petra

n o r d i n g å r d e n sa...

Ja oj va fin den boken kommer att bli, bara bilderna du visade i inlägget nedan, jättesnygga! Vilke helt bedårande gamla barnskor du har där! Mari.

Viveka i Bläckhornet sa...

Var det inte de där barnskorna som du var less på och skulle skicka till mig?..;D
Grymt härliga...

Kramar i massor

Viveka

Anneli sa...

Tack snälla rara för dina ord om tavlan - Det värmer - Ja det är jag som Målar och säljer i liten skala...
Är min stora passion just nu...
Kramar/Annelie

Anonym sa...

Underbart med er kommande bok den kommer att sälja slut på en endaste gång! Belive me Iknow! Jag kommer köpa flera ´st själv... Kram Petra

lottens vita och gröna sa...

oh sluuuuuuuurp vännen, nu är jag lottens vita och gröna av avund...
ha det gott goa ingela!

varmkram lotten

Eva Linnea sa...

Vilket stort och härligt "verk" ni kommer med!!!
GRATTIS från Eva Linnea

Ullis/Leva på landet sa...

Så trist att du måste skaffa en ny dator. Aldrig kul med sådana utgifter. Längtar ju så mycket efter er bok och det är toppen att du kommer att skriva var man kan hitta den.

Ha det bra!
Kram Ullis

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Så fina skor...vill ha!!
Väntar med spänning på boken och inte blir det bättre när du skojar med oss...ler
Kram Irene

Rummet för välbefinnande sa...

Även om det strular till sig lite grand ibland så löser sig det mesta ändå på nåt vis, eller hur?! Ja, datahaveri till trots vet du så sitter vi här så troget och väntar på dig *ler*
Är så glad för er skull för den här boken kommer bli helt LOVELY!
Har ju suckat och trånat efter tavlan som Petra har på sin dörr.... Åhhhh, önskar - jaaa, verkligen ÖNSKAR - mig en sån jag med! Den är urvacker Ingela.
Sköt om dig!
Kram Mia

Titti underkalas-eken sa...

Åh, vilka söta barnskor! Augusti? Åh, då har jag något att längta till! Ska bli såå spännande att se den! :) Kram Titi

Landlig Idyll I Interiørhuset sa...

så vakre de små skoene var! Jeg gleder meg til boken kommer! Klem

annashusidingtuna sa...

Skriv upp mig överst på listan för att få köpa er bok först!!!!!!
Ni håller en verkligen på sträckbänken.....
Men det måste vara himla kul att hålla på med boken det förstår jag!
Kram kram hoppas datorn fixar sig snart Anna

HAGENS VITA VARDAG sa...

Sååå himla mycket fint, hit kommer jag tillbaka!

Vitt och nött sa...

åh va ja längtar efter boken! den kommer bli såå fin förmodar ja :)

hoppas de löser sig me dator snart! de ä inget roligt när de strular. de ska liksom bara fungera :)

ha en skön tisdag!
KRAM

Viola sa...

Retas på du...jag ser fram emot denna nyhet sååååå, kommer den inte snart....kram

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Den kommer att bli sååå fin den boken! Den kommer att säljas slut i ett nafs!
Kram
Marie

Rummet för välbefinnande sa...

Hej igen vännen, jag har något till dig!
Ha en fin dag!
Kram Mia

Vit Gladiolus sa...

Hej du rara vän!
Du har något att hämta hos mig!
:)
Kram

hemtrevnad marie sa...

Så trist med datorkrångel!!
Boken kommer att bli helt fantastisk...det är jag säker på!!
kram på dig!

Nostalgi och Rosor/ Linda sa...

hi hi jag har halva min text på ryska så i bland får man gissa vilken ikon som är vad.. =)
Vilka små söta rosa skor...
Ha en go vecka kramis Linda

Interiörboden sa...

Åhh, vad jag längtar efter boken!! Vill ha den nuuu!!!
Det är ett måste när boken kommer ut, att köpa den :)

Hoppas att det ordnar sig med datorn!!
Ha en jätte bra kväll.
Kram Sandra

Maliva`s verden sa...

Oh så vakker blogg du har,venter i spenning på boken som kommer....Klem fra Maliva

Jenny Oak Fae sa...

TACK för din gulliga kommentar..!

Ja, visst är det hemskt att mista någon man bryr sig om...

Roligt att du tyckte om mina stolar, jag har snart målat färdigt den andra också..!

KRAM, Jenny

<3

Åsa sa...

Men oj vad roligt ni måste ha när ni ska kolla igenom bilder. Ni får ju se massor av inspiration...AVIS.

Kram Åsa

heavenandearth sa...

Halloj!

Såå många som vill köpa boken när den kommer ut... PLEASE, spara ett X åt mig oxå!!! *ler*
Skorna var ju bara för söta!

Tänk vad beroende man blivit av dator och mobil.. Det är nästan så att livet stannar av när inte dessa funkar... fniss..så knasig man är va?
Fast utan datorn skulle jag ju inte fått läsa din o alla andras härliga bloggar!!

Lycka till nu med boken o bildvalen! Det kommer att bli kanon!! (ingen press va..?)

Massa med KRAM!
Iréne

Lilla Blanka sa...

Hej Ingela!

Ja det är så spännande med boken...Hoppas den gör succé nu också!
Jag har redan fått en massa förfrågningar från USA!

Kram
Mia

Magdalena sa...

hei ingela,- takk for hilsen,- gleder meg....

fin dag!
magny

Millas hem sa...

Tack för titten hos mig!
Såå söta skor du visar, riktigt charmiga!
Kram Camilla

Marie sa...

Hej Ingela!

Trist med datorkrångel, hoppas det ordnar sig!

Spännande med boken, ska bli jättekul att få se den när den är färdig. Jag längtar!

Kram Marie

angelhairs.blogspot.com sa...

Vilka goa å nötta skor...vem har sprungit i dom??
Kram Jeanette

angelhairs.blogspot.com sa...

Vilka goa å nötta skor...vem har sprungit i dom??
Kram Jeanette

MiaMaria sa...

He Ingela!

Söta barnskor...

Hoppas allt är väl med dig...

Det ska bli så spännande med boken....Riktigt så att man längtar......

HA´en bra torsdag!
MiaMaria

Lo sa...

Hej. Det var ett tag sen jag var inne på din sida. Så fina bilder! Tyckte jag läste något om en bok. Va kul. Ska hålla utkik!
Må så gott!
/Lo

gamla skolan sa...

Så spännande det ska bli att se resultatet av boken ! Ser lovande ut på bilderna ! Kramar Susanne / den gamla skolan

Unknown sa...

Jättekul med boken!! Ett stort Lycka till med den!!

fina bilder du visar...

Kram Pia

Vitt Hemma sa...

Ojoj...Den där boken skulle man ju vilja lägga vantarna på!! Ser ut att vara hel mysig! Kram s

Vardags-mirakel sa...

Hejsan! Superfin blogg, och jag längtar efter att få köpa er påbörjade bok. Gillar stilen skarpt.Ha det bra, Eva.

Tess på Tilda och Mamma sa...

Hej Vännen
Sitter på ett hotell just nu i storstaden efter en helt otrolig dag på formex med ett fulltankat huvud av inspiration. Drömmer om alla bilder i eran bok. Det blir spännande. Ha det bra.
Kramis Tess