INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT

Välkommen till mig och min blogg inspiration i vitt. Här är det mycket vitt, mest nött, lite nytt,Franskt,Danskt och lantligt.
Welcome to me and my blog of inspiration in white. Here it is very white, very old,some new, French, Danish and rustic romance, a little tough and industrially

torsdag 10 juli 2008

Franska kort.....

Hej alla sköna, tänk vad glad jag blir när så många tittar in till mig, känns så kul att få dela med sig utav tips och ide'er.Som sagt så är det i bland fullt i huvudet, ju mer man grejar desto mer idee'r pluppar det upp, ingenting är omöjligt allt går med lite vilja och tålamod(får inte alltid med min sambo i den filosofin)
Gjorde lite kort i går använder mig mest av bilder från början av 19.00 talet och helst från Frankrike, dessa ska till butik....
några motiv är nya andra är gamla favoriter som är omtyckta.....
satte lite spets och hängde på några mysiga hjärtan och kors......
gjorde lite större kort oxå med madonnor......

Ska på en loppisrunda i dag tillsammans med min bloggkompis Petra(Romantiska hem)
vi blir borta hela dan, vi får väl se vad vi får med oss hem.
Jag får sätta på mig dom stora "hem och göra om ögonen"
Hej så länge och kram till dig/Ingela B.

25 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

Wow så fine kort du har laget:=) Skal du selge de???

ÅÅÅÅÅ dere er bare så heldige som kan bare gå på loppis. Ja en smule misunnelig er jeg nok. Men gleder meg enormt til å se hav du finner:=) Kos deg masse!!!!
Klem Kerstin

Hannis sa...

Hoppas du fyndat på loppisarna!
Jag gjorde ett försök till att ha en loppisdag men i Uppsala har dom gått på semester..
Dessto mer finns det till hösten hoppas jag=))

Vilka fina kort!
Kan tänka mig att det är lite tålamodskrävande.

Kram Hannis

Evelinas hus sa...

Hej!
Vilka fina kort du gjort. Jag har också gjort kort här i dagarna, dom ska säljas på marknad :)
Lycka till på loppisrundan!
Kram Caroline

Lilla huset på prärien sa...

Så pysslig du är! Vart hittar du alla de fina bilderna?

Kram Jenny

Ullis/Leva på landet sa...

Korten var jättefina. Kul att du säljer dem.

Ha en bra dag!
Kram Ullis

Jenny Oak Fae sa...

Vilka fina kort !!!

: )

Kram, Jenny

<3

Sara sa...

Vilka vackra kort, som små konstverk.
Kram Sara

LantlivsAnette sa...

Åhh vilka fina kort du gör..
Och vad spännande att få sa vad du hittade på loppis rundan...
Kram Anette

Marie sa...

Vilka ljuvliga kort du gör, såå fina!

Hoppas att du och Petra hade en trevlig loppisrunda och att ni gjorde många fina fynd!

Kram Marie

hagagården sa...

Å vilka fina kort du gör,det är så dekorativt att bara ha stå på en hylla.
ha det gott
ninni

Hagbacken sa...

Åh vilka underbara kort! Man kan göra såå mycket fint med dem!

Hoppas du gjort många fina fynd på loppisen!

Kram Linda

Vit Spets sa...

Hallå där!
Tack för kommentaren - givetvis måste jag kolla in dig & jag är alldeles stum av beundran, vilken ljuvlig blogg & otroligt vackra kort! Loppisrunda har jag varit på idag & igår så nu är det målarhinkar & penslar framme - hoppas att du hittade fina fynd - blir spännande att se...jag kommer verkligen tillbaka!
//Siv

Ullis/Leva på landet sa...

Tack för tipset om tvättbrädan. Din var jättefin.

Kram Ullis

mysiga heestrand sa...

Hej! Tack för kommentaren hos oss. Vilka fina kort och vilken härlig blogg. Vi har lagt till din blogg som favorit, hoppas det går bra.
Kram
Marita & Camilla i Heestrand

My Lovely Things sa...

Åh va fina kort..så makalöst fina...
Lycka till loppisrundan..
kram anna

nettans lantliga hem sa...

Va fina kort du har gjort!
Hoppas du har hittat en massa fint på loppis.
Kram Nettan

Noll54/Eva-Karin sa...

Vad fina dom nya korten var! Dom tar vi nästa gång!
Hoppas ni fick en bra fortsatt dag igår och tack för titten! Alltid lika mysigt när du kommer!
Ha en skön helg!
Kram! Eva-Karin/noll54

Färjtorp sa...

Underbara kort!!! Sååå söta.

Kram.

Gårdsromantik sa...

Så vakra kort!
Vad kul med loppis - hoppas du fyndade massor.

Kram Maud

hemtrevnad marie sa...

Hoppas verkligen ni hittade mycket nyttigt på loppisrundan!!
Kortena du gör är såå fina!
Tycker verkligen du ska ha en loppis, jag är helt säker på att den blir välbesökt...fast det är mer arbete än man tror....själv har jag inte tid att blogga nåt värre just nu....istället får man leta grejer till loppisen på auktioner....kul det med....men man hittar inte alltid det man vill ha....
ha det gôtt tills nästa gång vi hörs , ska åka nu på måndag, så då blir det nog inte nåt bloggande alls...
kramis

Fröken Fräken sa...

Jättefina kort. Jag håller bara med, när man väl kommer igång med att pyssla får man bara mer och mer idéer och det blir nästan omöjligt att sluta. Hoppas att ni gör många fina loppisfynd, och tack för peppningen angående takmålandet. Det ser jättefint ut idag!

Henrikohelen sa...

Vad himla duktig du är! Superfina kort! Kul att du ska sälja dem! De måste gå som smör i solsken!
Trevlig helg!
Kram
Helen

Annika sa...

Åh vilka superfina kort du gör.... Jättefina! Hittade du nåt kul på rundan... Var en tur idag med ganska magert resultat... Tyvärr... men men man kan ju inte ha tur jämt... Kram Annika

Unknown sa...

Hejsan!
Ja, jag var ju tvungen att hitta plats till allt... ler.
Ikväll ska jag och några vänninor dricka lite vin hos mig, så skoj! Älskar att dola och fixa innan sånt men ja, precis när jag var klar för en liten stund sedan så tappade jag väl den där J++la fisken full med jordnötter i, gissa om den explodera.... phu. Men det blev jätte fint med lycktorna, måste dock hitta på något bättre upphäng. Ha det gott nu! Vi hörs! Kram Petra
http://www.metrobloggen.se/romantiskahem

Elzie sa...

Jättefina kort. Vill också åka på loppis. Ska se om jag inte kommer iväg i morron eftermiddag i alla fall.
Hoppas du har en bra helg.
Kram Elzie