INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT

Välkommen till mig och min blogg inspiration i vitt. Här är det mycket vitt, mest nött, lite nytt,Franskt,Danskt och lantligt.
Welcome to me and my blog of inspiration in white. Here it is very white, very old,some new, French, Danish and rustic romance, a little tough and industrially

fredag 27 juni 2008

Inredningsreportage och madonnor.....

Phu ,säger jag bara vilken dag!!!
Stylisten och fotografen kom redan kl 08.00.
De fotade i så gott som hela huset(även där det inte är renoverat) för att få helheten.
Vi började på balkongen fortsatte genom nästan hela huset och avslutade med tvättstugan.
Fotografen var sedan ute och tog kort i min trädgård på alla detaljer och uteplatser.
Det var så roligt att få se hur riktiga proffa jobbar och de var så duktiga och trevliga människor båda två.
De jobbade i 7 timmar och ändå blev det brottom på slutet.
Nu gäller det bara att någon inredningstidning köper reportaget (hoppas) skriver givetvis och talar om i så fall.

Tänkte visa några av mina madonnor som jag har, just nu står dom i min hall.....
denna tycker jag om mycket.....
den står på en pidistal, satte en liten krans på huvudet..... denna madonna var grön med brun bakgrund,passade inte in riktigt så den vita penseln kom fram.....
den här har jag haft i några år.....(favvo) de hänger på en gammal knoppbräda.....alla donnorna är köpta på loppis.

Nu är jag så trött efter alla förberedelser som varit,jag tror att Petra som har bloggen Romantiska Hem är lika trött hon de var ju och fotade i hennes vackra hem
ena dagen.
Tack alla ni som stillat mig inför detta stohej det hjälpte och värmde.
Kram alla/IngelaB.

16 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

Så spennende det må være å få proffe fotografer på besøk. Blir spennende å følge med om noen kjøper bildene:=)
Helt nydelige madonnaer du viser frem:=)

Ønsker deg en herlig dag. Her tiitter solen frem i dag.=)

Klem

Lilla huset på prärien sa...

Spännande att se vad det blir av det hela! Sa dem hur de hade hittat just dig? Var det via bloggen eller någon som hade tipsat dem?

Kram Jenny

Solsjö - Under en vind sa...

Vilken dag du har haft!!! Förstår att det var riktigt roligt! Spännande att se var det hamnar....

Vad många fina madonnor du har!

ha en fortsatt skön helg, kram!

hemtrevnad marie sa...

Så kul att det är klart nu...och skönt för dig , nu får du allt vila dig lite!:)
Du behöver nog inte fundera på om nån tidnign köper det reportaget...det är jag säker på och fort går det nog med:)!

Ha en härlig fortsatt helg!!
kramis

Hagbacken sa...

Åh vad spännande...du måste säga till vart det hamnar sen!

Jättefina "donnor"

Trevlig helg på dig!

Kram Linda

Unknown sa...

Hejsan Vännen!
Vackra bilder du visar! Phu, ja visst känns det lite som om luften gått ur en...ler. Det är ansträngande att ha skoj, ler.
Ha en underbar lördag! Kram Petra
http://www.metrobloggen.se/romantiskahem

C De-sign sa...

Så spännande....jag kan förstå att det var lite pirrigt och mycket fixande innan! Hoppas att det snart kommer in i någon tidning och att du låter oss få veta!!! Ha en riktigt skön helg! Kram fr C

Mjuka sa...

Fina madonnor som du visar!
Kram Malin

Ullis/Leva på landet sa...

Tack för ditt besök hos mig och din gulliga kommentar. Men vad spännande att få besök så där. Hoppas verkligen det kommer med i någon tidning. Jättefin sida du har.

Ha en fortsatt skön helg!
Kram Ullis

Sara sa...

Hejsan!
Vad roligt med en proffsfotograf. Dina donnor är verkligen fina.
Kram Sara

hvorfor ikke... sa...

Blir morro å se reporasje...helt sikkert noen som vil ha det!
Vi får følge med...så hører vi vel hvilket interiørblad vi burde kjøpe.

Knagg-hylla i gangen med madonnaer er bare helt NYDELIG!
Smil Torunn =)

Hannis sa...

Vad roligt med repotaget!
Spännande att se vart det hamnar=))

Vad fin din tvättbräda blev!
Och kransen med zinkkannan är jättesnyggt!!

Nu vaknade min inspiration till liv igen=))

Kram Hannis

Malin sa...

Hej!
Vad kul att dom fotat ditt hem!
Du har så mycket fina bilder på din sida, man kan titta hur länge som helst =)
Kram Malin

Glitter och Marsipan sa...

Hoppas,hoppas att dom får sålt sitt reportage snart,jag är så nyfiken på resultatet.
Vilka madonnor du har.Jag gillade ju din personliga favorit,lite annorlunda.
Känns väl skönt att kunna ta det lite lugnt nu,när fotoarbetet är över.
kramar Anette

Lilla Blanka sa...

Hej vännen!

Åh vad du är go *kram*, jag blir så glad för dina gulliga rara ord *kram* Tack!

Vad roligt med fotgrafbesöket!
Jag tror säkert bilderna hamnar i nån tidning framöver, du får hålla oss uppdaterade när det blir sen, det brukar ju ta så lång tid att man nästan glömt av det.

kram
Mia

My Lovely Things sa...

Åh vilket jobb både du och de har lagt ner..

håller tummarna att nån tidning köper repotaget..

kram anna